- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Základní údaje
Dodavatel
Jakub Krejbich
IČ: 76524043
DIČ:CZ8603260182
číslo účtu: 2300358636/2010
Dodavatel není plátcem DPH.
Provozovna-Praha 7, Holešovice, U Výstaviště 15, 170 00
2. Objednávka zboží
Seznam zboží na stránkách www.profotak.cz je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky.
K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží.
Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení. (Při objednání více kusů bude přesná cena sdělena až po odeslání objednávky a v platnost nabyde až po odsouhlasení zákazníkem.)
Ceny zboží jsou platné v momentě uskutečnění objednávky / pokud, ale zboží není skladem na prodejně je možné ze strany dodavatele objednávku zrušit a stornovat a to také v případě pokud dojede k technickým problémům s provozem e-shopu.
Zrušení objednávky
Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Dále má právo dodavatel zrušení nevyzvednutých objednávek, nedojdeli k domluvě s odběratelem či vyzvednutí po dobu 10 dní.
Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.
3. Zaslání zboží
U zboží, které má být zákazníkovi zasláno poštou nebo zásilkovou službou, se k vlastnímu uzavření kupní smlouvy vyžaduje závazné potvrzení objednávky dodavatelem.
Dodací lhůta
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele odesláno v co nejkratší době poštou nebo jiným zvoleným přepravcem, obvykle jsou 1-3 pracovní dny od závazného potvrzení a případného zaplacení objednávky.
Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
Způsob dopravy
Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky. Náklady na dopravu zboží se řídí dle typu doručovací služby kterou zákazník zvolí při dokončování objednávky.
Způsob uhrazení ceny za zboží
Zboží je možné uhradit v plné výši (s poštovným) převodem na účet, nebo hotově při převzetí zboží od dopravce, případně v hotovosti na prodejně.
Zásilka se zbožím obsahuje vždy fakturu a návod k použití výrobku.
Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy.
Převzetí zboží
Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek.
Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal a u produktů balených do igelitové fólie i samotné zboží.
Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem
Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.
4. Osobní odběr zboží
Zboží je pro zákazníka připraveno na provozovně od chvíle potvrzení e-mailem nebo telefonicky.
Zboží skladem, lze zakoupit na prodejně i bez předchozí objednávky.
5. Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady
Garance profotak.cz - všechny záruční reklamace, kde se závada projeví do 14 dnů od převzetí zboží řešíme výměnou zboží za nový kus. Pokud zboží není v daný moment na skladě, bude Vám v nejkratším možném termínu objednáno, nebo umožněn výběr jiného zboží ve stejné hodnotě. Pro zrychlené řešení reklamace výměnou za nový kus do 14 dnů od zakoupení musí být reklamované zboží vráceno kompletní (tj. včetně veškerého příslušenství, manuálů,obalu atd.). Garance výměny se nevztahuje na mechanické poškození nebo poškození způsobené špatným používáním.
Záruční doba:
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Záruční doba zboží je zákonem daná a tj. 24 měsíců. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).
Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě profotak.cz, doporučujeme kontaktovat nás nejdříve na email: obchod@profotak.cz Zákazníkovi následně zašleme informace o dalším postupu. Reklamaci zákazník odešle na adresu provozovny (profotak.cz, U Výstaviště 15, Praha 7, 170 00), doporučeně českou poštou nebo jinou přepravní společností. Zásilky, které budou odeslány zákazníkem na dobírku nebudou dodavatelem převzaty. Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány budou vráceny odesilateli.
Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného ve výši nutných nákladů k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třiceti denní.
6. Odstoupení od smlouvy
Právo zákazníka na odstoupení
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.
Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění.
Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, např. elektronicky na emailovou adresu.
Při odstoupení doporučujeme uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány budou vráceny odesilateli.
Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět dodavateli v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).
V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.).
Při reklamaci zboží či při odstopupení od kupní smlouvy doručí odběratel zboží na fakturační adresou Českou poštou, nebo jinou dopravní společností. Zboží je třeba zaslat jako doporučený balík s kopií faktury (při odstoupení od smlouvy i číslem účtu na, který požaduje vrácení peněz).Dále je doporučujeme o celé věci informovat dodavatele, tedy nás-urychlí se tím celý proces.Zásilky zasílané na dobírku neodebíráme!
Rozpor z kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku.
7. Ochrana osobních údajů spotřebitele
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.
Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.
Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.
Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává může zákazník kdykoliv změnit.
Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na obchod nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.
9. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.
Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.profotak.cz stejně jako ve své provozovně nejméně měsíc před účinností nových obchodních podmínek.
Dodatek 1.3.2017
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin